DL a scris:
Un alt program, de care am mai amintit, care face chestii exceptionale ( si e si gratis) - am mai amuntit pe aici despre el , dar poate a scapat : http://www.helico...on-filter/
Aveți dreptate. E excelent programul (Helicon Filter). Perfect pt rezolvarea distorsiunilor. Problema e că e gratuit 30 de zile, versiunea completă...Apoi cred că dispar din funcții...Sunt curios care îi va fi prețul, pt. că aș vrea să îl cumpăr.
Tony, îți mulțumesc pentru versiunea cu rezoluție mare de pe mail!
Atașez varianta după editarea în Helicon Filter (reducerea distorsiunilor, ștergerea persoanei și cățelului din cadru).
Atașez varianta după editarea în Helicon Filter (reducerea distorsiunilor, ștergerea persoanei și cățelului din cadru).
Imaginea e ca si perfecta, doar as ridica putin umbrele de pe cladire, adica le-as reda mai luminos putin - dar e doar o chestie poate de viziune personala, merge si asa foarte bine. E o imagine grozava.
Mulțumesc!
Da, îmi place mai mult așa, cu umbrele luminate. Nu vă mai întreb cum ați făcut...o să caut și eu prin helicon filter...
Se pot edita umbrele si cu Helicon. Se poate si cu alte programe gratuite, cum ar fi incredibilul si necesarul Photoscape sau chiar cu FastStone cel de toate zilele.
În Helicon față de FastStone e avantajul că pot face selecții iar modificările au loc numai în porțiunea selectată.
Sigur, asa este. FS e un browser de imagine insa, doar un destul de mic si simplu program de vizualizare (super si de facut tot felul de operatii batch repede - micsorari, incrustatii de semnatura, rame) pe cand Heliconu` e ditamai sistemul de procesare. Eu am depasit cele 30 de zile si nu ma prind ce nu se poate face cu el, in afara de batch processing.
Pentru mine e o veste bună, că își păstrează aproape toate funcțiile. Până acum am folosit pt editare numai FS, Gimp, olympus viewer (nu am photoshop și nici nu știu să lucrez în el), dar Helicon mi-a plăcut foarte mult, mai ales că se poate lucra și salva extrem de rapid.
Daca stii sa folosesti Gimp cred ca te-ai descurca si cu Photoshop
Adaug si eu o imagine pentru critica . Eu i-am spus '' Dupa ploaie"
E o imagine in stilul descriptiv american clasic al anilor `70. Interesanta si foarte corecta. Daca insa o analizam dupa trendurile de azi, am avea:
- tehnica: 9+
- estetica: 9
- idee: 2-3
Adica, dupa parerea multora, lipseste ideea, chestia care necesita declansarea, emotia, starea. E o imagine care poate fi interesanta dar care te lasa putin nerezolvat, te gandesti care o fi subiectul de fapt. Mii de scuze... poate onor colegii au si alte pareri, ar fi interesant de stiut.
Scurt si la subiect. Va multumesc . Ce credeti ca ar mai fi trebuit adaugat in imagine ca sa fie complectata ? un personaj in prim plan , o raza de soare cu o cadere oblica , o minge / jucarie gonflabila pe apa ? Intreb pentru ca alta data sa intregesc cadrul...
Fratilor, faceti un efort supraomenesc si lasati capra vecinului sa moara de batranete!
Ex EM-5 , Ex-EM1 ...Ex-OLY
Momentan folosesc Sony
http://500px.com/vasihurghis
Vasile Hurghis | Flickr - Photo Sharing!
Eu zic ca poza este ok red bull. Este o poza gen "uite ce locuri frumoase, unde poti sa-ti petreci timpul liber", de informare, publicitate... cred ca daca ar fi fost unul care innota in primplan probabil iesea din tipicul de mai sus. Sau poate un "apus rosu". Nu stiu... Este o parere.
Mersi Sorin pentru parerea ta. Un apus rosu am in galerie , din acelasi loc . Intr-adevar imaginea nu are un subiect bine definit , e doar un '' peisaj urban''.
Dar domn'profesor are dreptate, cred ca era mai interesanta cu un ceva inca , exact nu stiu ce
Fratilor, faceti un efort supraomenesc si lasati capra vecinului sa moara de batranete!
Ex EM-5 , Ex-EM1 ...Ex-OLY
Momentan folosesc Sony
http://500px.com/vasihurghis
Vasile Hurghis | Flickr - Photo Sharing!
Ce credeti ca ar mai fi trebuit adaugat in imagine ca sa fie complectata ? un personaj in prim plan , o raza de soare cu o cadere oblica , o minge / jucarie gonflabila pe apa ? Intreb pentru ca alta data sa intregesc cadrul...
Eu nu cred ca intr-o imagine punem ceva sau scoatem ceva si zbang, am ridicat shtacheta. Cred ca este chestie de mesaj si de stare. In fata unei imagini ma intreb... ce simt eu acum, ce mi se pare atat de deosebit ca sa merite sa apas pe declansator, cum sa fac sa transmit ceea ce simt celui care va vedea imaginea, ce mijloace sa folosesc pentru a face o fotografie diferita de a altor zece mii de insi care trec pe aici acum?
Nu e o problema de structura a imaginii in mod direct, ci de incarcare emotionala si de transmisie a mesajului. Simt ceva? Ce simt pot amplifica? Astea sunt problemele.
Imaginea e OK, sa nu va suparati ca zisei, doar ca mai trebuie ceva ca sa o faca unica si de neuitat. Ce, nu stiu...
Red_bull, cred că ți-a plăcut starea de tensiune din momentul ăla (norii, culoarea apei, cei câțiva copii care sfidau vremea). Și ai vrut să redai starea asta. După părerea mea, compoziția nu e potrivită pentru ce cred eu că ai vrut să sugerezi. Construcția aceea este prea în prim plan și umple prea mult cadrul. Impresia rea e amplificată de faptul că e înclinată spre stânga. În cazul ăsta, cu ea atât de mare în cadru, cred că mai bine ar fi fost poziționată pe mijloc, fiind clar subiectul imaginii și centrul de interes. Așa însă pare că poza e dezechilibrată. O altă soluție ar fi fost un contrapunct în stânga.
Părerea mea e că ai fi redat mai bine tensiunea momentului dacă punctul de stație ar fi fost mai în spate, astfel încât să apară un element în prim plan, cum ar fi marginea bazinului, care ar fi dat stabilitate imaginii, un încadrament la bază. Iar construcția ar fi ocupat mai puțin în cadru, lăsând privirea să aibă un traseu în cadru, să își imagineze restul complexului și să admire tensiunea apei, care arată foarte bine după ploaie, și cromatic și ca agitație.
Părerea mea e că nu mai ai ce să îi faci imaginii, e nevoie de alt punct de stație, de organizat cadrul puțin altfel, încât construcția să rămână centrul de interes, dar să fie într-o altă poziție, mai discretă, nu să sufoce imaginea ca acum.
Când subiectul e un obiect mare situat în spațiu la o distanță mai mare se recomandă în fotocompoziție alegerea unui obiect mic în prim plan, pentru că el creează în ochiul privitorului impresia că subiectul se află la acea distanță, în profunzime; impresia de adâncime e sugerată de astfel de repere din prim-plan.
Denis , ma bucura faptul ca ti-am captat atentia, desi trebuie sa recunosc ca nu gandim la fel . Nu am analizat atat de mult cadrul cum ai facut tu , mi-a placut doar atmosfera . Era in fata mea o imagine cu mult albastru de mai multe nuante , albastrul greoi al cerului , apa cu sclipirile ei ,etc. Cat despre faptul ca e inclinata spre stanga , nu ma supar daca o indrepti si poti sa pui aici spre comparatie viziunea ta . Doar e la critica foto
Fratilor, faceti un efort supraomenesc si lasati capra vecinului sa moara de batranete!
Ex EM-5 , Ex-EM1 ...Ex-OLY
Momentan folosesc Sony
http://500px.com/vasihurghis
Vasile Hurghis | Flickr - Photo Sharing!
Parerea mea , sunt imagini care vor face istorie. Sunt foarte faine. http://www.google...5608,d.Yms
Sper sa nu va suparati , dar am pus un link legat de persoana domnului Toma George Maiorescu. Spre rusinea mea , nu sunt la curent cu toate mintile luminate autohtone. Poate mai sunt si altii ca mine...
Fratilor, faceti un efort supraomenesc si lasati capra vecinului sa moara de batranete!
Ex EM-5 , Ex-EM1 ...Ex-OLY
Momentan folosesc Sony
http://500px.com/vasihurghis
Vasile Hurghis | Flickr - Photo Sharing!