In partea stanga e un bec economic de 28W dupa o bucata de hartie de copt pentru difuzie, in dreapta un bec mai mic (de vreo 17W parca) fara difuzie care da reflexia in partea drepta si un blitz care bate din dreapta spate in diagonala pe abur. Pe blitz am pus o bucata de carton pe post de snoot ca sa nu scape lumina aiurea.
Totul e pus pe parchet cu o bucata de panza neagra in spate. E important ca background-ul pe care se suprapune sa fie negru sau cat mai aproape de negru. Initial am incercat cu un background mai deschis si nu se vedea aburul.
E interesanta ca grafica. E insa un pic ciudat traseul privirii. Balustrada te conduce din stanga pe oblic in sus dupa care te scoate din cadru tot spre stanga. Scara face acelasi lucru insa din dreapta. E ca si cum cele doua elemente ar concura pentru atentie.
Da, și eu aș zice că balustrada atrage prea mult atenția, iar centrul de interes ar trebui să fie scările. Și e împărțit cadrul în 2 jumătăți pe verticală. Dar îmi place foarte mult editarea, e în spiritul vremii.
Eu aș împărți cadrul 1/3 balustrada și 2/3 scara, pe verticală. Postez cropul.
Un cioban în față la Babele, vorbind la mobil, cu reclama la coca-cola în fundal. Poza 1 e originalul, restul prelucrări. Care vi se pare potrivită? Să iasă în evidență hazul momentului, contrastul: cioban cu haine de cioban într-un cadru comercial și cu mobil...
Originalul e prima din dreapta
Un cioban în față la Babele, vorbind la mobil, cu reclama la coca-cola în fundal. Poza 1 e originalul, restul prelucrări. Care vi se pare potrivită? Să iasă în evidență hazul momentului, contrastul: cioban cu haine de cioban într-un cadru comercial și cu mobil...
Originalul e prima din dreapta
Eu as decupa mult, dar... tot nu castiga nimic imaginea. Din pacate, dintr-un anumit punct de vedere, lipseste subiectul. Un tip care vorbeste la telefon nu e un subiect, pentru ca e prea banal in acest caz...
Pare chiar Mini-Businessman. E posibil sa ma insel privitor la proportii.
Are dinamica, imi place. Cu exceptia faptului ca se vede fotograful in vitrina e un cadru curat.
DL a scris:
Eu as decupa mult, dar... tot nu castiga nimic imaginea. Din pacate, dintr-un anumit punct de vedere, lipseste subiectul. Un tip care vorbeste la telefon nu e un subiect, pentru ca e prea banal in acest caz...
Parcă e un câștig cu acest crop.
Am și cadre cu el fără să vorbească la tel, privind în cameră. Dar eu văd un contrast când un cioban în Bucegi vorbește la mobil pe fundalul coca-cola. Pentru contrastul ăsta nu mi se pare ceva banal. Poate ar fi fost mai bine să vorbesc cu el, să îi fac o poză cu acordul lui pe același fundal.
Din pacate nimic nu sugereaza ca acel cioban se afla in Bucegi ci nu undeva la campie. Daca aveam ca fundal muntii, sau placuta cu cabana Babele, sugera ceva, dar asa nu este decatun cioban care vorbeste la mobil pe un fundal tipator de Coca- Cola.
"The camera is an instrument that teaches people how to see without a camera." - Dorothea Lange
Rămân hainele de cioban, bățul de cioban...sunt indicii că nu e în București. Fundalul e voit țipător...
Se pare că e un contrast pe care numai eu îl văd sau numai eu îl cred interesant. Așa că voi ține poza în calculator...și mai încolo o șterg.
Poate si contextul in care vrei sa pui cadrul e dificil, eu l-as prezenta ca pe un cioban lenes, care in loc sa vada de oi, vorbeste la telefon si bea bere (a se observa in spatele lui sticla).
"The camera is an instrument that teaches people how to see without a camera." - Dorothea Lange