header image
Autentificare
header image
header image
header image
Vezi discuţia
 Printează discuţia
Poze pentru critica
Paul
Pun si eu o poza cam ciudatica, sa imi spuneti ce parere aveti. Se numeste: Navetistul
navestistul.jpg

"The camera is an instrument that teaches people how to see without a camera." - Dorothea Lange
 
www.filmalbnegru.ro
DL
paul_paun a scris:

Pun si eu o poza cam ciudatica, sa imi spuneti ce parere aveti. Se numeste: Navetistul


Foarte frumoasa. Genul de imagine la care ar fi mers diafragma 11 sau chiar 16. Personal, eu as concentra putin imaginea, dirijand privitorul mai direct catre ce as dori sa ii spun, ca in imaginea decupata. In drapta, o varianta, in stanga, originalul. Cate o data, trebuie sa renuntam la spatiu - uneori necesar - pentru a concentra story-ul.
contactsheet_001_10.jpg
 
www.fotografu.ro
Paul
Multumesc frumos pentru comentariu, asa este, aveti mare dreptate cu concentrarea pe subiect, este clar mai vizibil in varianta dvs.
"The camera is an instrument that teaches people how to see without a camera." - Dorothea Lange
 
www.filmalbnegru.ro
Sorin
DL a scris:

nec_sorin a scris:

Azi mi-am rezervat cateva ore pentru a ma "juca" cu 50mm Macro. Usor, usor incep sa ma obisnuiesc cu el (si cu zgomotul! rasnita fratilor...) Am sa pun cateva imagini sa va dati cu parerea... am folosit atat EX25 cat si celelalte inele. Ultima este facuta cu 75mm (150mm!) fara inele, pentru comparatie!


Mie imi plac, este un salt calitativ evident si remarcabil de la ce ne aratati in ultimele luni si acestea. Se poate face o epopee a lumii macro, se poate construi un univers aparte - acum daca ati ajuns aici trebuie deja sa vedeti cu iluminarea contre jour cum sa o adaugati si sa o modelati, apar alte si alte probleme - asta e si frumusetea fotografiei.
Sunteti pe o cale interesanta, foarte interesanta.
Sunt foarte curios, ce evolutii mai vedem...
Candva ma batea si pe mine gandul chestiilor macro si inghetam flori in congelator si le fotografiam in gheata... se obtin rezultate surprinzatoare. Cu lumina de lanterna din spate... mai era mult de mers ca sa ajung unde trebuie, primii pasi erau aici: https://www.faceb...bfac18fe6f


Multumesc pentru aprecieri. Am vizualizat pozele macro cu flori inghetate... o idee buna si sunt convins ca multa lume nu a vazut asa ceva sau nu si-a putut imagina atata frumusete...este mult de munca in acest univers macro si cu cat patrunzi mai adanc cu atat mai impresionat esti... inca odata multumesc.
OM-D E-M1
OM-D E-M5
... si alte maruntisuri

Galerie foto:
http://www.flickr...601174@N08
https://www.faceb...tos_stream
 
Sorin
DL a scris:

nec_sorin a scris:

Doua dintre ele (cele mai expresive) vreau sa le pun in portofoliu, poate ma ajutati... o parere a domnului Dinu mi-ar prinde bine...


Este foarte greu de spus, pentru ca incarcatura emotionala de la fotografiere conteaza foarte mult, si starea, vocea, momentul, noi nu le stim, si putem avea rezonante diferite.
Mie personal mi-a placut una, pe care as edita-o ca in dreapta ( in stanga este originalul)

Abordarea subiectului ati facut-o bine; era grozav daca ati mai fi variat lumina, si din spate, si din stanga, si din dreapta, si mai moale, doar din nenumarate incercari ajungem unde trebuie.

oricum, aveti cel putin o imagine de portofoliu de mare substanta, genul de wow picture. Frumos.

Impresionant trebuie sa recunosc! acum pot spune eu WOW! Superba imaginea prelucrata. Multumesc frumos pentru idei si sper din tot sufletul sa aveti puterea si rabdarea de a sta pe langa noi mereu. Acest site a crescut mult in calitate (si noi odata cu el) de cand sunteti prezent. Sanatate maxima!
OM-D E-M1
OM-D E-M5
... si alte maruntisuri

Galerie foto:
http://www.flickr...601174@N08
https://www.faceb...tos_stream
 
Sorin
paul_paun a scris:

Frumoasa serie Sorin, sunt mai multe cadre care imi plac, important este ca incepi sa vezi, sa simti. Avand o sensibilitate din ce in ce mai mare la ceea ce se intampla in jurul tau, vei sti singur cand trebuie sa apesi pe declansator. Felicitari!


Multumesc Paul pentru apreciere... sper ca ai recuperat din timpul pierdut azi din cauza mea...
OM-D E-M1
OM-D E-M5
... si alte maruntisuri

Galerie foto:
http://www.flickr...601174@N08
https://www.faceb...tos_stream
 
Sorin
@Titel si Raiden
Ma bucur mult ca v-au placut. Multumesc
OM-D E-M1
OM-D E-M5
... si alte maruntisuri

Galerie foto:
http://www.flickr...601174@N08
https://www.faceb...tos_stream
 
Sorin
paul_paun a scris:

Pun si eu o poza cam ciudatica, sa imi spuneti ce parere aveti. Se numeste: Navetistul

Jumatate de navetist Paul... si Raj Kapoor avea incaltaminte mai buna decat navetistul... Ideea este faina si curajoasa... nu m-am gandit niciodata la truncherea unui subiect dar iata ca da bine (sau mai bine zis prezentarea trunchiata a unui subiect). Imi plac detaliile si roata din prim-plan
OM-D E-M1
OM-D E-M5
... si alte maruntisuri

Galerie foto:
http://www.flickr...601174@N08
https://www.faceb...tos_stream
 
Paul
Daca m-ai fi vazut cum eram cu BGS-ul care imi zicea ca nu am voie sa fotografiez si eu vorbeam cu ei si trageam cadrul in acelasi timp fiind atent la incadrare, ahahahah, stai sa vezi cum stau cu E-M1 la piept si trag de pe telefon prin wi-fi. :)))
"The camera is an instrument that teaches people how to see without a camera." - Dorothea Lange
 
www.filmalbnegru.ro
Sorin
Pe mine era sa ma aresteze politia feroviara pentru ca faceam poze la o garnitura de tren uitata de lume pe o linie moarta... era numai coaja si crescusera balariile in vagoane...
OM-D E-M1
OM-D E-M5
... si alte maruntisuri

Galerie foto:
http://www.flickr...601174@N08
https://www.faceb...tos_stream
 
Denis
Piața Aurarilor din Sibiu.
Care încadrare e mai bună?
Care procesare? Prin ambele am vrut să pară o secvență din trecut, nu cum o vede acum un turist. E potrivită rama? M-am gândit că fiind multe linii și colțuri ar fi potrivit un element oval, pt. un contrast.
oly1_6.jpg oly_2_3.jpg oly3_5.jpg

OM-D E-M5, OM-1n, zuiko 12mm/F2, panasonic 20mm/f1.7, panaleica 25mm/F1.4, zuiko 45mm/f1.8, Zuiko 40-150mm, Zuiko 50mm/F1.8
Galerie foto: http://www.flickr...?details=1
 
http://www.flickr.com/photos/75495350@N07/?details
Denis
Încă 2, pe o străduță din Sibiu. Încadrări ușor diferite.
oly2_5.jpg oly1_7.jpg

OM-D E-M5, OM-1n, zuiko 12mm/F2, panasonic 20mm/f1.7, panaleica 25mm/F1.4, zuiko 45mm/f1.8, Zuiko 40-150mm, Zuiko 50mm/F1.8
Galerie foto: http://www.flickr...?details=1
 
http://www.flickr.com/photos/75495350@N07/?details
Denis
Chiar dacă sunt singur la rubrica asta, o să insist cu o modificare la o fotografie de a lui Sorin postată în galerie. Sorine, sper să nu te superi. Am mutat barca si i-am șters pe oamenii din ea.
sorin2.jpg sorin_1.jpg

OM-D E-M5, OM-1n, zuiko 12mm/F2, panasonic 20mm/f1.7, panaleica 25mm/F1.4, zuiko 45mm/f1.8, Zuiko 40-150mm, Zuiko 50mm/F1.8
Galerie foto: http://www.flickr...?details=1
 
http://www.flickr.com/photos/75495350@N07/?details
red bull
Nu poti sa adaugi si vreo doua libelule? Party ca vad ca-ti place programul ala.
E o gluma si trateaz-o ca atare .
Fratilor, faceti un efort supraomenesc si lasati capra vecinului sa moara de batranete!
Ex EM-5 , Ex-EM1 ...Ex-OLY
Momentan folosesc Sony


http://500px.com/vasihurghis
Vasile Hurghis | Flickr - Photo Sharing!
 
Ionut78
Mie sincer imi place mai mult varianta cu personaje, da o alta dimensiune fotografiei. Bine cu conditia sa nu ma uit foarte atent la detalii. Si desi in mod normal as fi de acord cu mutarea barcii mai intr-o parte in cazul asta imi place mai mult in mijloc deoarece acel stufaris creeaza un cadru natural foarte frumos.
Editat de Ionut78 la 26-10-2013, 13:38
Olympus PEN
 
Ionut Trufin
Denis a scris:

Chiar dacă sunt singur la rubrica asta, o să insist cu o modificare la o fotografie de a lui Sorin postată în galerie. Sorine, sper să nu te superi. Am mutat barca si i-am șters pe oamenii din ea.


Un element foarte bun in fotografia initiala si care se pierde aici este reflexia constructiei in apa.
ZD 14-54, ZD 40-150, ZD 35, OM10, Epl1, Epl5, E-m1, micro 7.5, 17, 45, 40-150, 14-42
 
DL
Denis a scris:

Piața Aurarilor din Sibiu.
Care încadrare e mai bună?
Care procesare? Prin ambele am vrut să pară o secvență din trecut, nu cum o vede acum un turist. E potrivită rama? M-am gândit că fiind multe linii și colțuri ar fi potrivit un element oval, pt. un contrast.


Personal, cred ca efectele au sens atunci cand nu se vad. Logica ramei ovale imi scapa, nu stiu unde sa o asez... asta nu inseamna ca nu e OK... doar pe mine ma duce intr-un spatiu putin mai inconfortabil, al intrebarilor: de ce asa si nu altfel, de unde vine rama asta, e o viziune obiectiva sau subiectiva?

A doua imagine imi place mai mult, dar subiectul in sine din pacate este putin prea ingineresc... o umbra, o silueta, o viata, o pisica, o lumina, salvau cadrul. Nu e o imagine rea, dar nu e nici o 'wow picture" - e pe de alta parte foarte buna pentru a ilustra ceva. Sunt agentii de imagine pe afara care dau bani buni pe asa ceva.
 
www.fotografu.ro
DL
Denis a scris:

Încă 2, pe o străduță din Sibiu. Încadrări ușor diferite.


Vedeti, aici aveti o rama de imagine veche cu o fotografie cu iz modern, fara detalii in negru. Si putin prea saturata. Trebuia, pentru a rima cu rama, sa aveti o imagine cafenie cu multe detalii peste tot.

Daca reprocesati imaginea ca sa arate ca una veche, puteti sa puneti rama old fashion, daca nu, nu. Iata exemple de imagini vechi - de analizat detaliile din umbre... mare atentie... nicaieri nu e negru fara detalii...

http://2.bp.blogs...s+(10).jpg

http://25.media.t...o1_500.jpg

http://shadedbowe...s-1930.jpg

http://www.vintag...e/1450.jpg

etc, etc.
 
www.fotografu.ro
DL
Denis a scris:

Chiar dacă sunt singur la rubrica asta, o să insist cu o modificare la o fotografie de a lui Sorin postată în galerie. Sorine, sper să nu te superi. Am mutat barca si i-am șters pe oamenii din ea.


Amandoua sunt foarte interesante. Daca facurati PS ma mir ca nu ati sters si stalpul metalic de distributie electrica din centrul imaginii - trebuia.

Dar, pe ansamblu, avem 2 procesari foarte interesante. Mie imi place cea fara oameni, e mai rupta de timpuri.
 
www.fotografu.ro
Denis
DL a scris:
Personal, cred ca efectele au sens atunci cand nu se vad. Logica ramei ovale imi scapa, nu stiu unde sa o asez... asta nu inseamna ca nu e OK... doar pe mine ma duce intr-un spatiu putin mai inconfortabil, al intrebarilor: de ce asa si nu altfel, de unde vine rama asta, e o viziune obiectiva sau subiectiva?
A doua imagine imi place mai mult, dar subiectul in sine din pacate este putin prea ingineresc... o umbra, o silueta, o viata, o pisica, o lumina, salvau cadrul. Nu e o imagine rea, dar nu e nici o 'wow picture" - e pe de alta parte foarte buna pentru a ilustra ceva. Sunt agentii de imagine pe afara care dau bani buni pe asa ceva.

Vă mulțumesc pt. analiză. O să păstrez a doua imagine. Au trecut oameni atunci pe acolo, dar mi s-au părut toți prea din vremea noastră iar eu aveam ideea fixă de a recreea o atmosferă din trecut...Păcat că nu am așteptat să apară în cadru ceva/cineva potrivit cu ce urmăream. Cred că astfel de agenții de imagine nu ar lua în calcul și fotografii editate old fashion...
OM-D E-M5, OM-1n, zuiko 12mm/F2, panasonic 20mm/f1.7, panaleica 25mm/F1.4, zuiko 45mm/f1.8, Zuiko 40-150mm, Zuiko 50mm/F1.8
Galerie foto: http://www.flickr...?details=1
 
http://www.flickr.com/photos/75495350@N07/?details
Salt la forumul:

Navigare
Intalniri membri

Meniu utilizator
Statistica utilizatori









·Forum de discutii
·Galerie foto
·Ultimele imagini
·Anunturi

·Trimite o imagine
·Căutare
·Reguli in site
·Contactaţi-ne


Utilizator

Parolă



Încă nu eşti membru?
Înregistrează-te

Ţi-ai uitat parola?
Solicită una nouă

· Vizitatori conectaţi: 3
· Membri conectaţi: 0
· Membri înregistraţi: 641
· Cel mai nou membru: Doru
· 20,683,967 vizite unice



Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.