header image
Autentificare
header image
header image
header image
Vezi discuţia
 Printează discuţia
Poze pentru critica
DL
Eddy a scris:

E-5/ZD50/FL36R


cred ca e o mica problema la rdarea pielii, se vad toate microstructurile... ar trebui ori folosita functia e-Portrait, care da rezultate foarte bune, ori de umblat la editare, de micsorat acutanta si microcontrastul, sa fie o piele catifelata si atragatoare, nu aspra si rugoasa.
O difuzie pentru blit era o chestie grozava...
 
www.fotografu.ro
Eddy
multumesc de incurajari si sfaturi
mai lucram
 
DRAGOS
Paul a scris:

@george - in prima poza parca este amputat bratul, ceva nu se leaga. A doua iese bine daca scoti bucata de strada din dreapta si ramai doar cu subiectul in cadru.

@Dragos - foarte frumoase, a doua imi place cel mai mult. In prima parca ma deranjeaza putin cam mult catchlight-ul si faptul ca este cam soft in zona ochilor, la fel si la a treia poza, soft in zona ochilor, ori din prelucrare, ori din focalizare. Cu ce sunt realiziate?

@Eddy - frumos Eddy, bine pusa lumina, pentru o singura sursa a iesit foarte bine. Imi place si cum ai aranjat modelul, iar ultima poza mi se pare cea mai reusita, privirea face ca totul sa fie de exceptie. Felicitari!



la mine pe monitor dupa editare se vad mai inchise fata de cum sunt vizualizate pe net / blog etc.
motiv ptr. care anterior le-am mai deschis in ACR si nu am dat "burn" pe fundal.
in prima faza am "sters" un pic cearcanele (din ce imi spui trebuia sa mai reduc opacitatea la layer),
apoi am folosit Imagenomic Portraiture 2 cu optiunea "enhance tones".
hardware-ul a fost urmatorul : M1 + ED 12-40mm 1:2.8 + Elinchrom D-Lite RX 4 TO GO softboxuri
Wink E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
 
DRAGOS
E-M1
p6012592x.jpg p6012538x.jpg p6012542x.jpg

Wink E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
 
Ionut Trufin


Imi place mult numarul 2. Pentru 3 ar fi bine ca modelul sa stea ceva mai departe de fundal astfel incat sa se piarda acele cute deranjante.
ZD 14-54, ZD 40-150, ZD 35, OM10, Epl1, Epl5, E-m1, micro 7.5, 17, 45, 40-150, 14-42
 
DL


nr 1: subexpusa; ne uitam la histograma...

nr2: se vede cam nashpa pielea pe frunte

Nr3: albastrica.
 
www.fotografu.ro
DRAGOS
Ionut Trufin a scris:



Imi place mult numarul 2. Pentru 3 ar fi bine ca modelul sa stea ceva mai departe de fundal astfel incat sa se piarda acele cute deranjante.


multumesc ptr feedback
Wink E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
 
DRAGOS
DL a scris:



nr 1: subexpusa; ne uitam la histograma...

nr2: se vede cam nashpa pielea pe frunte

Nr3: albastrica.



decizia albastra a fost "creativa"
histograma bat-o vina ! multumesc ptr feedback
Wink E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
 
DRAGOS
Paul a scris:

@george - in prima poza parca este amputat bratul, ceva nu se leaga. A doua iese bine daca scoti bucata de strada din dreapta si ramai doar cu subiectul in cadru.

@Dragos - foarte frumoase, a doua imi place cel mai mult. In prima parca ma deranjeaza putin cam mult catchlight-ul si faptul ca este cam soft in zona ochilor, la fel si la a treia poza, soft in zona ochilor, ori din prelucrare, ori din focalizare. Cu ce sunt realiziate?

@Eddy - frumos Eddy, bine pusa lumina, pentru o singura sursa a iesit foarte bine. Imi place si cum ai aranjat modelul, iar ultima poza mi se pare cea mai reusita, privirea face ca totul sa fie de exceptie. Felicitari!


multumesc ptr feedback
Wink E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
 
DL
DRAGOS a scris:


decizia albastra a fost "creativa"
histograma bat-o vina ! multumesc ptr feedback


Pai, ar fi o problema... creativitatea asta se bazeaza pe niste chestii foarte concrete. Culorile au un sens si transmit fiecare cate ceva. Cald spune ceva, rece spune altceva. Este vorba de limbajul plastic si de elementele de limbaj plastic.
Nu amestecam caramizile la o constructie cum ne vine, totul trebuie sa aiba fluenta, sens, sa spuna ceva, sa fie rotund, sa comunice ce am vrut sa spunem.
Ce ati dorit sa comunicati cu albastrul? Chiar sunt curios.
 
www.fotografu.ro
DRAGOS
DL a scris:

DRAGOS a scris:


decizia albastra a fost "creativa"
histograma bat-o vina ! multumesc ptr feedback


Pai, ar fi o problema... creativitatea asta se bazeaza pe niste chestii foarte concrete. Culorile au un sens si transmit fiecare cate ceva. Cald spune ceva, rece spune altceva. Este vorba de limbajul plastic si de elementele de limbaj plastic.
Nu amestecam caramizile la o constructie cum ne vine, totul trebuie sa aiba fluenta, sens, sa spuna ceva, sa fie rotund, sa comunice ce am vrut sa spunem.
Ce ati dorit sa comunicati cu albastrul? Chiar sunt curios.


experimentez cromatica - am vrut-o mai transylvania/vampiro misterioasa,
spre deosebire de asta pe care as intitula-o "hot", cu toate ca mi-a trecut prin minte si "sa o arza focu' "
p5301401x.jpg

Wink E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
 
TonyGoran
Nu am mai urcat poze de ceva timp (mea culpa) . Pozele sunt facute sambata trecuta si va astept cu pareri , sugestii , opinii referitoare la ele Smile
_mg_6582.jpg _mg_6533.jpg _mg_6504.jpg _mg_6480.jpg _mg_6410.jpg
 
http://500px.com/tonygoran
Bogdan Mitea
Salut Tony, imi plac 2 si 3 cu mentiunea ca la 3 ma deranjeaza copacii. Mai bine i-ai pierde cromatic in fundalul desaturat al muntilor din spate.
Olympus E-M1
 
marius2die4
Ceva nu se leaga, ceva nu pare ok....niste sugestii?
086-edit-2-3.jpg 086-3.jpg 085-3.jpg 081-3.jpg 070-3.jpg

E620 + 11-22mm + 14-54II + 70-300 + 50mmf2 +Leica 25mmf1.4 +sigma 150mm 2.8 macro + FL36R + FL40Smile
http://marius-fot...ogspot.com
 
http://marius-fotografie.blogspot.com/
DL
marius2die4 a scris:

Ceva nu se leaga, ceva nu pare ok....niste sugestii?


E o opinie personala, eu as fi pus 2 filtre degrade, pe cer si in apa, ca in exemplul de aici - imaginea Dvs este sus, needitata, jos cu degradeuri.
contactsheet_001_21.jpg
 
www.fotografu.ro
marius2die4
Am facut treaba cu filtrele, doar am desaturat albastrul, deoarece mi se pare prea turcuoaz, ca la D-voastra. Sau poate doar mi se pare mie. Care este sistemul/logica dumneavoastra cand considerati ca e prea multa saturatie sau prelucrare si depaseste limitele? Bineinteles daca vreti sa impartasiti secretul....Preferintele mele sunt imagini cat mai apropiate de am vazut si prefer sa nu exagerez cu nimic.
La realizare am folosit CPL+ND gradual.

Multumesc de sugestie
E620 + 11-22mm + 14-54II + 70-300 + 50mmf2 +Leica 25mmf1.4 +sigma 150mm 2.8 macro + FL36R + FL40Smile
http://marius-fot...ogspot.com
 
http://marius-fotografie.blogspot.com/
DL
marius2die4 a scris:

Care este sistemul/logica dumneavoastra cand considerati ca e prea multa saturatie sau prelucrare si depaseste limitele? Bineinteles daca vreti sa impartasiti secretul....Preferintele mele sunt imagini cat mai apropiate de am vazut si prefer sa nu exagerez cu nimic.
La realizare am folosit CPL+ND gradual.

Multumesc de sugestie


Problema este destul de complicata. Apar in fiecare zi milioane de fotografii exceptionale si mii de noi fotografi senzationali, de aceea in estetica zilelor noastre se vorbeste de o inflatie de calitate - am dezbatut problema asta pe FB acum cateva zile.

Din cauza ca aparatele sunt din ce in ce mai performante, pentru ca senzorii se apropie de perfectiune, iar sistemele de procesare devin uluitoare, incet incet nu mai conteaza ce vedem - asta poate sa redea, in linii mari, orice aparat contemporan pus pe program - ci ce simtim.

Sunt doua etape esentiale; ce simtim la fotografiere, si cum ne departam ca stare si emotie de oricine ar fi cu aparatul langa noi, si ce simtim la editare.
Din punctul meu de vedere, pot sa fie intr-un punct si o suta de fotografi, daca fiecare are starile lui, imaginile vor iesi extrem de diferite.
Asta ne distanteaza de maimute - sentimentul, sufletul, pictura din pestera si arta.
Cred deci ca nu este important ce vedem ci ce simtim, cum ne comparam cu ce vedem, si cum facem sa transmitem ce vedem, folosind lungimea noastra de unda foarte particulara.
Ia imaginati-va la o intamplare media, sa transmita zece reporteri pe aceeasi lungime de unda... nu s-ar intelege nimic.
Asa si noi. Fiecare avem lungimea de unda, sufletul si chestia unica si esentiala care ne ajuta sa fim creatori - ma rog, cine are glagorie si charisma.
Pe chestia asta, ar trebui sa ne preocupe mai putin tehnica si mai mult limbajul plastic si sufletul imaginii. Eterna problema...
 
www.fotografu.ro
marius2die4
Domnule Lazar, nu stiu de unde gasiti resurse sa explicate, probabil, a mia oara aceasta idee. Multumesc!
Asta este partea "spirituala", idea din spate, dar pentru dumneavoastra sigur trebuie sa existe un "acel ceva" care sa declanseze "prea mult", sa zice obiectiv, pe partea fizica/materiala.
E620 + 11-22mm + 14-54II + 70-300 + 50mmf2 +Leica 25mmf1.4 +sigma 150mm 2.8 macro + FL36R + FL40Smile
http://marius-fot...ogspot.com
 
http://marius-fotografie.blogspot.com/
Ionut Trufin
Cateva imagini realizat in cadrul unui workshop din cadrul Bucharest Photo Week sustinut de Cristina Venedict. 3 si 4 sunt printre primele experiente de portret cu un lensbaby composer.
p9080673_pp.jpg p9080428_pp.jpg _9083851.jpg _9083811_pp.jpg

ZD 14-54, ZD 40-150, ZD 35, OM10, Epl1, Epl5, E-m1, micro 7.5, 17, 45, 40-150, 14-42
 
george71
la a 3-a imagine incearca sa scoti rama aceea portocalie.nu prea are ce cauta acolo.
Olympus OM-D E-M1 mk2 & OM-D E-M5 cu Panasonic 12-35mm;Panasonic 15mm f1.7;Panasonic 25mm f1.4;ZD 9mm;Fishay Oly 8mm;ZD 45mm;ZD 75-30mm
Galerie foto: http://george-visanescu.blogspot.com/
 
http://george-visanescu.blogspot.com/
Salt la forumul:

Navigare
Intalniri membri

Meniu utilizator
Statistica utilizatori









·Forum de discutii
·Galerie foto
·Ultimele imagini
·Anunturi

·Trimite o imagine
·Căutare
·Reguli in site
·Contactaţi-ne


Utilizator

Parolă



Încă nu eşti membru?
Înregistrează-te

Ţi-ai uitat parola?
Solicită una nouă

· Vizitatori conectaţi: 14
· Membri conectaţi: 0
· Membri înregistraţi: 641
· Cel mai nou membru: Doru
· 20,668,236 vizite unice



Powered by PHP-Fusion copyright © 2002 - 2024 by Nick Jones.
Released as free software without warranties under GNU Affero GPL v3.