OM-D
|
ghinitai |
Postat la 15-02-2012, 16:25
|
Membru senior
Postări: 1007
Înscris: 13 noiembrie 2011, 03:36
|
Panasonic va veni in curand cu raspunsul la OM-D, sper sa fie ceva pe masura... |
|
|
|
Paul |
Postat la 15-02-2012, 16:48
|
Membru senior
Postări: 1654
Înscris: 21 aprilie 2011, 19:20
|
Eu sper sa nu fie pe masura raspunsul celor de la Panasonic, ca sa poata si Olympus sa isi revina. Panasonic poate sa mai astepte.
"The camera is an instrument that teaches people how to see without a camera." - Dorothea Lange
|
|
|
|
ghinitai |
Postat la 15-02-2012, 17:04
|
Membru senior
Postări: 1007
Înscris: 13 noiembrie 2011, 03:36
|
Buna asta! Nici chiar sa mor de grija unei companii care scoate bani constant, nu pot.
Daca e sa-si revina sa isi revina prin forta proprie nu esecurile concurentei.
Plus ca si dupa raspunsul cu care au venit la mailul trimis de Titel, se pare ca nici ei nu ar da doi bani chiar daca as muri de grija lor. |
|
|
|
titeldragomir |
Postat la 15-02-2012, 17:12
|
Membru senior
Postări: 1983
Înscris: 12 ianuarie 2011, 22:31
|
ghinitai a scris:
Buna asta! Nici chiar sa mor de grija unei companii care scoate bani constant, nu pot.
Daca e sa-si revina sa isi revina prin forta proprie nu esecurile concurentei.
Plus ca si dupa raspunsul cu care au venit la mailul trimis de Titel, se pare ca nici ei nu ar da doi bani chiar daca as muri de grija lor.
Nii macar raspunsul standard nu am primit...stiti voi..domnule x va multumit ca bla bla bla..problema dvs a ajuns la noi si bla bla bla..va vom raspunde imediat ce bla bla bla...cu multumiri Olympus Romania....da de unde...fugi de aici...nu ai sa vezi asa ceva prea curind...
Olympus ( film+ digital)
|
|
|
|
d3xmeister |
Postat la 15-02-2012, 19:03
|
Membru
Postări: 960
Înscris: 09 ianuarie 2011, 14:33
|
Pe mine o sa ma intereseze Panasonic cand vor construi camere foto cu fotografi ca public tinta, in acest moment nu ma incanta robotii lor de bucatarie cu senzori de imagine si montura.
Au aparut multe fisiere RAW trase cu OM-D. Incep sa cred ca nu e senzorul de pe GX1. M-am jucat putin cu ele in RPP si primele impresii sunt uimitoarr. ISO 3200 prezinta noise colorat extrem de mic, comparabil cu E-5 la ISO 200. Grainul este cel maif fin pe care l-am vazut vreodata, nu seamana deloc cu GX1. Se poate obtine o imagine nu utilizabila, ci perfect clara si fara pic de pierdere in detalii, la 100%. dR e de aproape 9EV din cate ma pricep eu sa masor, ceea ce pentru ISO3200 este excelent. Mi se pare mult mai buna decat ce am vazut la GX1 la toate capitolele. Culorile sunt superbe, asta nu cred ca e vreo surpriza.
Jpeg-ul camerei e clar ca e praf, sau poate e de vina firmware-ul beta.
Ma joc in continuare, sper curand sa postez si niste exemple.
Sony RX10 IV, Sony RX100VA
|
|
|
|
d3xmeister |
Postat la 15-02-2012, 19:12
|
Membru
Postări: 960
Înscris: 09 ianuarie 2011, 14:33
|
Citat de pe dpreview, de la un user care a fost destul de critic pana acum cu senzorii folositi de Olympus
,,I'm really impressed by the quality of the RAW files!
I've tried to push exposure in RAW therapee the ISO 200 protrait and a GH2 file at ISO 160.
I don't know if I can believe my eyes, but the E-M5 file has less noise, especially chroma noise, in the shadows area than the GH2 file.
Please try it by yourself (I've downloaded the GH2 RAW file from DPR), and report if I'm right or wrong?
As far as I can see, the sensor is definitely not the G3, but seems to be even better than the GH2 at low ISO....WOW!,,
.
Sony RX10 IV, Sony RX100VA
|
|
|
|
ghinitai |
Postat la 15-02-2012, 19:24
|
Membru senior
Postări: 1007
Înscris: 13 noiembrie 2011, 03:36
|
Pai ala spune numai tampenii... El compara GH2 cu G3 care e generatie mai noua? Oricum e clar ca OM-D e performant, se vede si dupa pret asta. |
|
|
|
d3xmeister |
Postat la 15-02-2012, 19:57
|
Membru
Postări: 960
Înscris: 09 ianuarie 2011, 14:33
|
ghinitai a scris:
Pai ala spune numai tampenii... El compara GH2 cu G3 care e generatie mai noua? Oricum e clar ca OM-D e performant, se vede si dupa pret asta.
N-ai inteles nimic, sau ai inteles pe dos. GH2 sta mai bine la DR decat GX1, asta a testat de fapt omul. Deci OM-D sta mai bine decat GH2 care era deja mai bun decat GX1. Incep sa cred din ce in ce mai mult ca nu e asta senzorul de pe GX1, si din ce am vazut cu ochii mei reiese asta. E totusi devreme, mai avem putin de asteptat pana la teste concrete.
Sony RX10 IV, Sony RX100VA
|
|
|
|
ghinitai |
Postat la 15-02-2012, 21:06
|
Membru senior
Postări: 1007
Înscris: 13 noiembrie 2011, 03:36
|
Eu am tras concluzia din ce ai scris tu. Deci el zice ca GH2 e nu stiu cum si pe dincolo, dupa care concluzioneaza ca senzorul din OM-D nu e sigur cel din G3. Ceea ce inteleg eu e ca el le baga in aceeasi oala pe ambele, de asta am zis. Altfel de ce dracu sa zica ca e sigur ca nu e senzorul de pe G3 cel folosit daca el probabil nici nu detine un G3. (asta din citatul dat de tine)
Eu zic ca e senzorul de pe G3, tocmai din cauza ca sunt secretosi cei la Olympus si probabil se va afla in viitorul apropiat asta.
Dovezi despre dynamic range imens nu am vazut in sample-urile alea de pe net. Pozele facute in studio aveau zone supraexpuse, ceea ce denota ori prostia fotografului ori dynamic range-ul slab al aparatului. |
|
|
|
d3xmeister |
Postat la 15-02-2012, 21:19
|
Membru
Postări: 960
Înscris: 09 ianuarie 2011, 14:33
|
E clar ca iti place sa te certi, asa ca nu mai intru in polemici sa incerc sa iti explic de ce ceea ce ai vazut tu in pozele ale n-are nici o legatura cu DR.
Sony RX10 IV, Sony RX100VA
|
|
|
|
Bogdan Mitea |
Postat la 15-02-2012, 22:54
|
Super Administrator
Postări: 1327
Înscris: 09 ianuarie 2011, 12:33
|
Am descarcat si eu pozele RAW.
Portretele nu sunt de plastic. Detalii excelente la ISO 3200 (daca nu erau RAW deschise cu Olympus Viewer as fi zis ca nu sunt facute cu un aparat Olympus: nu are nicio legatura cu ce am vazut la camerele de pana acum).
Obiectivele sunt inca slabe. Vreau sa vad realizari in care se folosesc Top Pro-urile 4/3.
Mi-am exprimat in diverse randuri indoiala ca senzorul este Panasonic sau pur Panasonic.
Olympus E-M1
|
|
|
|
ghinitai |
Postat la 15-02-2012, 23:14
|
Membru senior
Postări: 1007
Înscris: 13 noiembrie 2011, 03:36
|
d3x, nu imi place sa ma cert... eu mi-am expus opinia, tu vad ca vrei sa-ti inpui opinia cu orice pret. Asta e parerea mea in legatura cu aparatul. Ce am vazut are legatura directa cu dinamic rangeul.
Uite si niste informatie:
http://en.wikiped...amic_range
Repet, parti supraexpuse la poze facute intr-un studio, unde lumina este ponderata, mie mi se pare neacceptabil. |
|
|
|
d3xmeister |
Postat la 15-02-2012, 23:35
|
Membru
Postări: 960
Înscris: 09 ianuarie 2011, 14:33
|
ghinitai a scris:
d3x, nu imi place sa ma cert... eu mi-am expus opinia, tu vad ca vrei sa-ti inpui opinia cu orice pret. Asta e parerea mea in legatura cu aparatul. Ce am vazut are legatura directa cu dinamic rangeul.
Uite si niste informatie:
http://en.wikiped...amic_range
Repet, parti supraexpuse la poze facute intr-un studio, unde lumina este ponderata, mie mi se pare neacceptabil.
Nu vreau sa imi impun opinia cu orice pret, vreau sa nu se discute lucruri conforme cu realitatea, pt ca numai asa putem trage beneficii din aceste forumuri.
DR la care te referi tu este influentat direct de curba de ton, si nu de capacitatea senzorului. Asta e si motivul pentru care un E-620 in jpeg avea DR mai bun decat un D90, desi senzorul era mult inferior la acest capitol. Dar asta nu spune nimic despre senzor. Activarea Gradation pe E-620 si Active D-Lighnting pe D90 ducea lucrurile in alta zona, iar developarea unui fisier RAW arata ca de fapt D90 avea cu vreo 2 stopuri mai mult DR, deloc de neglijat.
In discutia de mai sus era clar ca se vorbea de DR-ul senzorului, fara nici o legatura cu curba de ton.
Vreau doar informare corecta, opiniile sunt altceva, dar nu te astepta sa tac atunci cand noi vb de urs si tu de vulpe. Personal nu imi explic cum nu putem sa ne intelegem la niste chestii atat de clare, negru pe alb.
Sony RX10 IV, Sony RX100VA
|
|
|
|
Bogdan Mitea |
Postat la 16-02-2012, 10:24
|
Super Administrator
Postări: 1327
Înscris: 09 ianuarie 2011, 12:33
|
Lasand teoria deoparte, avand in vedere faptul ca Olympus nu considera E-M5 ca fiind Pro (este situat undeva in clasa lui E-620) si ca va urma un mirrorless din gama profesionala, un echivalent probabil al lui E-50 (care nu exista) sau E-5 si luand in consideratie o scadere de pret asa incat sa ajunga cu tot cu un obiectiv de kit la 1000$, aparatul acesta reprezinta un salt.
Are un senzor si tehnologii noi dar nu are obiective. Stim ca se lucreaza la o serie de obiective fixe de calitate. Dupa lansarea lor vom vedea si un Pro Mirrorless.
Si in mod sigur un E-7 revolutionar.
Olympus E-M1
|
|
|
|
jimb |
Postat la 17-02-2012, 09:38
|
Membru nou
Postări: 84
Înscris: 22 februarie 2011, 06:31
|
cateva exemple:
http://www.ephoto...otos-18507
http://fourthirds...md_em5.php |
|
|
|
sorinescu |
Postat la 17-02-2012, 20:24
|
Membru nou
Postări: 13
Înscris: 07 august 2011, 19:41
|
Din astea ultime exemple eu văd că la ISO 25600 e o poză utilizabilă, iar ce e imediat sub are calitate excelentă. |
|
|
|
d3xmeister |
Postat la 17-02-2012, 22:01
|
Membru
Postări: 960
Înscris: 09 ianuarie 2011, 14:33
|
Sper sa se termine o data cu discutiile despre calitatea imaginii. Acest senzor aduce formatul m4/3 la zi cu tehnologia, se vede clar din fotografiile postate peste tot. Este exact unde trebuie sa fie in raport cu APS-C datorita senzorului mai mic. Comentarii gen m4/3 vs APS-C nu si mai au rostul. m4/3 are un senzor mai mic, cui nu ii place si considera acele sferturi de stop in plus importante, are alternative, refuz orice vaicareala in acest sens acum ca avem un senzor la zi.
Sony RX10 IV, Sony RX100VA
|
|
|
|
Eddy |
Postat la 18-02-2012, 19:18
|
Membru
Postări: 577
Înscris: 28 martie 2011, 17:48
|
se alege praful de sferturile alea de stop cu sticla asta
|
|
|
|
d3xmeister |
Postat la 18-02-2012, 19:29
|
Membru
Postări: 960
Înscris: 09 ianuarie 2011, 14:33
|
Eddy a scris:
se alege praful de sferturile alea de stop cu sticla asta
Si ceilalti au sticla buna si rapida, cu calitate buna la diafragma maxima. Avantajul este IBIS, care se pare ca este exceptional pe E-M5. Am gasit un filmulet pe youtube care arata stabilizatea in video la 600mm, e incredibil de buna.
Sistemul 4/3 avea mai multe avantaje in privinta sticlei, singurele zoom-uri din lume f/2, plus toate obiectivele fantastice wide open. Sunt si exceptii, dar pe m4/3 lucrurile nu mai stau chiar asa.
Lasad un pic calitate, m4/3 are un mare avantaj la marime /calitate, si se pare ca il va avea mult si bine de aici inainte.
Interesant este raspunsul oficial al celor de la Canon la intrebarea: ,,de ce nu senzor APSC pe noul G1X, ci unul aprox 4/3 ?,, raspunsul: ar fi rezultat un obiectiv imens, greu de realizat, si mult mai scump.
Deci nu sunt barfe, formatul 4/3 este un sweet spot.
Sony RX10 IV, Sony RX100VA
|
|
|
|
ghinitai |
Postat la 19-02-2012, 02:45
|
Membru senior
Postări: 1007
Înscris: 13 noiembrie 2011, 03:36
|
Faptul ca m4/3 e sweet spot este clar. Mi se pare cea mai buna alternativa a DSLR-ului si a unei compacte, pentru mine.
G1X cu senzorul ala mi se pare un lucru super bun. Calitatea din ce am vazut este foarte buna pentru orice persoana necarcotasha. Desigur ca are minusuri.... multe. Dar este si mult mai portabil decat alternativele, cu acel obiectiv colapsabil.
Fiecare cu punctul lor forte... Mi se pare foarte bine si o concurenta corecta. Lumea are de unde sa aleaga.
Din pacate din ce am vazut Sigma tot cu calitatea indoielnica a constructiei, Af-ului, etc etc, in noile DP1 si DP2 Merril, ca si in precedentele... Pacat de senzorul ala super potent. |
|
|