Foarte clare explicatiile. Va multumim!
Cred ca va dati seama ca citim cu multa atentie ceea ce scrieti si de multe ori recitim. Cert este ca o interventie a unui bun cunoscator in domeniu era de mult asteptata.
Fiti sigur ca vom pune o gramada de intrebari.
Va multumesc domnule profesor pentru raspunsurile clare si punctuale.
Legat de obiectivele vintage :
-sunt constient ca e un compromis ,dar avand in vedere ca sunt doar un amator ( sau poate semi-amator) nu stiu daca voi scoate vreodata printuri . Poate doar de curiozitate, altminteri nu prea le-as vedea rostul / nu am expozitii sau vernisaje ,desi poate mi-ar place sa expun si eu cateva imagini ( doar sa am si ce ). Poze de dimensiune normale (15X 13) am scos si sunt multumit , bine/acum cat stiu eu sa apreciez.
Am intrebat de poza cu capul taiat deoarece am vazut la multe somitati in materie chestia asta ,dar acum sunt cat de cat lamurit
- ''ca estetica o are fiecare sub basca si e alta discutie'' - de retinut expresia
Va rog sa nu ma uitati vizavi de trecerea dvs. prin orasul meu ,astept sa-mi dati un semn ...
Cu respect.
Fratilor, faceti un efort supraomenesc si lasati capra vecinului sa moara de batranete!
Ex EM-5 , Ex-EM1 ...Ex-OLY
Momentan folosesc Sony
http://500px.com/vasihurghis
Vasile Hurghis | Flickr - Photo Sharing!
Denis, acum te-ai lamurit cu e cu Pana de 25mm, ca ai auzit-o si de la un fotograf cu portofoliu? 20mm e superb pentru orice imprejurare, 25-ul mai putin. E un obiectiv fantastic, dar la banii la care se gaseste cu 20-ul nu o sa-i simti lipsa si e si mai putin versatil. Oricum, nu te va lasa obsesia asta pana nu il vei incerca, ca asa sunt si eu.