Poze pentru critica
|
DL |
Postat la 01-06-2014, 23:20
|
Teacher
Postări: 1001
Înscris: 26 noiembrie 2012, 20:30
|
cred ca e o mica problema la rdarea pielii, se vad toate microstructurile... ar trebui ori folosita functia e-Portrait, care da rezultate foarte bune, ori de umblat la editare, de micsorat acutanta si microcontrastul, sa fie o piele catifelata si atragatoare, nu aspra si rugoasa.
O difuzie pentru blit era o chestie grozava... |
|
|
|
Eddy |
Postat la 01-06-2014, 23:40
|
Membru
Postări: 577
Înscris: 28 martie 2011, 17:48
|
multumesc de incurajari si sfaturi
mai lucram |
|
|
|
DRAGOS |
Postat la 02-06-2014, 00:00
|
Membru nou
Postări: 90
Înscris: 29 mai 2012, 10:52
|
Paul a scris:
@george - in prima poza parca este amputat bratul, ceva nu se leaga. A doua iese bine daca scoti bucata de strada din dreapta si ramai doar cu subiectul in cadru.
@Dragos - foarte frumoase, a doua imi place cel mai mult. In prima parca ma deranjeaza putin cam mult catchlight-ul si faptul ca este cam soft in zona ochilor, la fel si la a treia poza, soft in zona ochilor, ori din prelucrare, ori din focalizare. Cu ce sunt realiziate?
@Eddy - frumos Eddy, bine pusa lumina, pentru o singura sursa a iesit foarte bine. Imi place si cum ai aranjat modelul, iar ultima poza mi se pare cea mai reusita, privirea face ca totul sa fie de exceptie. Felicitari!
la mine pe monitor dupa editare se vad mai inchise fata de cum sunt vizualizate pe net / blog etc.
motiv ptr. care anterior le-am mai deschis in ACR si nu am dat "burn" pe fundal.
in prima faza am "sters" un pic cearcanele (din ce imi spui trebuia sa mai reduc opacitatea la layer),
apoi am folosit Imagenomic Portraiture 2 cu optiunea "enhance tones".
hardware-ul a fost urmatorul : M1 + ED 12-40mm 1:2.8 + Elinchrom D-Lite RX 4 TO GO softboxuri
E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
|
|
|
|
DRAGOS |
Postat la 02-06-2014, 00:08
|
Membru nou
Postări: 90
Înscris: 29 mai 2012, 10:52
|
E-M1
E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
|
|
|
|
Ionut Trufin |
Postat la 02-06-2014, 00:10
|
Membru
Postări: 561
Înscris: 28 martie 2011, 22:11
|
Imi place mult numarul 2. Pentru 3 ar fi bine ca modelul sa stea ceva mai departe de fundal astfel incat sa se piarda acele cute deranjante.
ZD 14-54, ZD 40-150, ZD 35, OM10, Epl1, Epl5, E-m1, micro 7.5, 17, 45, 40-150, 14-42
|
|
|
|
DL |
Postat la 02-06-2014, 10:24
|
Teacher
Postări: 1001
Înscris: 26 noiembrie 2012, 20:30
|
nr 1: subexpusa; ne uitam la histograma...
nr2: se vede cam nashpa pielea pe frunte
Nr3: albastrica. |
|
|
|
DRAGOS |
Postat la 02-06-2014, 14:44
|
Membru nou
Postări: 90
Înscris: 29 mai 2012, 10:52
|
Ionut Trufin a scris:
Imi place mult numarul 2. Pentru 3 ar fi bine ca modelul sa stea ceva mai departe de fundal astfel incat sa se piarda acele cute deranjante.
multumesc ptr feedback
E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
|
|
|
|
DRAGOS |
Postat la 02-06-2014, 14:47
|
Membru nou
Postări: 90
Înscris: 29 mai 2012, 10:52
|
DL a scris:
nr 1: subexpusa; ne uitam la histograma...
nr2: se vede cam nashpa pielea pe frunte
Nr3: albastrica.
decizia albastra a fost "creativa"
histograma bat-o vina ! multumesc ptr feedback
E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
|
|
|
|
DRAGOS |
Postat la 02-06-2014, 14:48
|
Membru nou
Postări: 90
Înscris: 29 mai 2012, 10:52
|
Paul a scris:
@george - in prima poza parca este amputat bratul, ceva nu se leaga. A doua iese bine daca scoti bucata de strada din dreapta si ramai doar cu subiectul in cadru.
@Dragos - foarte frumoase, a doua imi place cel mai mult. In prima parca ma deranjeaza putin cam mult catchlight-ul si faptul ca este cam soft in zona ochilor, la fel si la a treia poza, soft in zona ochilor, ori din prelucrare, ori din focalizare. Cu ce sunt realiziate?
@Eddy - frumos Eddy, bine pusa lumina, pentru o singura sursa a iesit foarte bine. Imi place si cum ai aranjat modelul, iar ultima poza mi se pare cea mai reusita, privirea face ca totul sa fie de exceptie. Felicitari!
multumesc ptr feedback
E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
|
|
|
|
DL |
Postat la 02-06-2014, 23:29
|
Teacher
Postări: 1001
Înscris: 26 noiembrie 2012, 20:30
|
DRAGOS a scris:
decizia albastra a fost "creativa"
histograma bat-o vina ! multumesc ptr feedback
Pai, ar fi o problema... creativitatea asta se bazeaza pe niste chestii foarte concrete. Culorile au un sens si transmit fiecare cate ceva. Cald spune ceva, rece spune altceva. Este vorba de limbajul plastic si de elementele de limbaj plastic.
Nu amestecam caramizile la o constructie cum ne vine, totul trebuie sa aiba fluenta, sens, sa spuna ceva, sa fie rotund, sa comunice ce am vrut sa spunem.
Ce ati dorit sa comunicati cu albastrul? Chiar sunt curios. |
|
|
|
DRAGOS |
Postat la 03-06-2014, 01:18
|
Membru nou
Postări: 90
Înscris: 29 mai 2012, 10:52
|
DL a scris:
DRAGOS a scris:
decizia albastra a fost "creativa"
histograma bat-o vina ! multumesc ptr feedback
Pai, ar fi o problema... creativitatea asta se bazeaza pe niste chestii foarte concrete. Culorile au un sens si transmit fiecare cate ceva. Cald spune ceva, rece spune altceva. Este vorba de limbajul plastic si de elementele de limbaj plastic.
Nu amestecam caramizile la o constructie cum ne vine, totul trebuie sa aiba fluenta, sens, sa spuna ceva, sa fie rotund, sa comunice ce am vrut sa spunem.
Ce ati dorit sa comunicati cu albastrul? Chiar sunt curios.
experimentez cromatica - am vrut-o mai transylvania/vampiro misterioasa,
spre deosebire de asta pe care as intitula-o "hot", cu toate ca mi-a trecut prin minte si "sa o arza focu' "
E-M1
FL-50R FL-36R
Sigma 30mm
MZUIKO 75 MZUIKO 12-40
|
|
|
|
TonyGoran |
Postat la 16-06-2014, 13:24
|
Membru nou
Postări: 140
Înscris: 31 iulie 2011, 11:22
|
Nu am mai urcat poze de ceva timp (mea culpa) . Pozele sunt facute sambata trecuta si va astept cu pareri , sugestii , opinii referitoare la ele
|
|
|
|
Bogdan Mitea |
Postat la 17-06-2014, 09:41
|
Super Administrator
Postări: 1327
Înscris: 09 ianuarie 2011, 12:33
|
Salut Tony, imi plac 2 si 3 cu mentiunea ca la 3 ma deranjeaza copacii. Mai bine i-ai pierde cromatic in fundalul desaturat al muntilor din spate.
Olympus E-M1
|
|
|
|
marius2die4 |
Postat la 29-06-2014, 21:18
|
Membru
Postări: 623
Înscris: 21 ianuarie 2011, 17:25
|
Ceva nu se leaga, ceva nu pare ok....niste sugestii?
|
|
|
|
DL |
Postat la 29-06-2014, 21:39
|
Teacher
Postări: 1001
Înscris: 26 noiembrie 2012, 20:30
|
E o opinie personala, eu as fi pus 2 filtre degrade, pe cer si in apa, ca in exemplul de aici - imaginea Dvs este sus, needitata, jos cu degradeuri.
|
|
|
|
marius2die4 |
Postat la 29-06-2014, 22:29
|
Membru
Postări: 623
Înscris: 21 ianuarie 2011, 17:25
|
Am facut treaba cu filtrele, doar am desaturat albastrul, deoarece mi se pare prea turcuoaz, ca la D-voastra. Sau poate doar mi se pare mie. Care este sistemul/logica dumneavoastra cand considerati ca e prea multa saturatie sau prelucrare si depaseste limitele? Bineinteles daca vreti sa impartasiti secretul....Preferintele mele sunt imagini cat mai apropiate de am vazut si prefer sa nu exagerez cu nimic.
La realizare am folosit CPL+ND gradual.
Multumesc de sugestie
|
|
|
|
DL |
Postat la 29-06-2014, 23:28
|
Teacher
Postări: 1001
Înscris: 26 noiembrie 2012, 20:30
|
marius2die4 a scris:
Care este sistemul/logica dumneavoastra cand considerati ca e prea multa saturatie sau prelucrare si depaseste limitele? Bineinteles daca vreti sa impartasiti secretul....Preferintele mele sunt imagini cat mai apropiate de am vazut si prefer sa nu exagerez cu nimic.
La realizare am folosit CPL+ND gradual.
Multumesc de sugestie
Problema este destul de complicata. Apar in fiecare zi milioane de fotografii exceptionale si mii de noi fotografi senzationali, de aceea in estetica zilelor noastre se vorbeste de o inflatie de calitate - am dezbatut problema asta pe FB acum cateva zile.
Din cauza ca aparatele sunt din ce in ce mai performante, pentru ca senzorii se apropie de perfectiune, iar sistemele de procesare devin uluitoare, incet incet nu mai conteaza ce vedem - asta poate sa redea, in linii mari, orice aparat contemporan pus pe program - ci ce simtim.
Sunt doua etape esentiale; ce simtim la fotografiere, si cum ne departam ca stare si emotie de oricine ar fi cu aparatul langa noi, si ce simtim la editare.
Din punctul meu de vedere, pot sa fie intr-un punct si o suta de fotografi, daca fiecare are starile lui, imaginile vor iesi extrem de diferite.
Asta ne distanteaza de maimute - sentimentul, sufletul, pictura din pestera si arta.
Cred deci ca nu este important ce vedem ci ce simtim, cum ne comparam cu ce vedem, si cum facem sa transmitem ce vedem, folosind lungimea noastra de unda foarte particulara.
Ia imaginati-va la o intamplare media, sa transmita zece reporteri pe aceeasi lungime de unda... nu s-ar intelege nimic.
Asa si noi. Fiecare avem lungimea de unda, sufletul si chestia unica si esentiala care ne ajuta sa fim creatori - ma rog, cine are glagorie si charisma.
Pe chestia asta, ar trebui sa ne preocupe mai putin tehnica si mai mult limbajul plastic si sufletul imaginii. Eterna problema... |
|
|
|
marius2die4 |
Postat la 30-06-2014, 07:57
|
Membru
Postări: 623
Înscris: 21 ianuarie 2011, 17:25
|
Domnule Lazar, nu stiu de unde gasiti resurse sa explicate, probabil, a mia oara aceasta idee. Multumesc!
Asta este partea "spirituala", idea din spate, dar pentru dumneavoastra sigur trebuie sa existe un "acel ceva" care sa declanseze "prea mult", sa zice obiectiv, pe partea fizica/materiala.
|
|
|
|
Ionut Trufin |
Postat la 20-10-2014, 23:18
|
Membru
Postări: 561
Înscris: 28 martie 2011, 22:11
|
Cateva imagini realizat in cadrul unui workshop din cadrul Bucharest Photo Week sustinut de Cristina Venedict. 3 si 4 sunt printre primele experiente de portret cu un lensbaby composer.
ZD 14-54, ZD 40-150, ZD 35, OM10, Epl1, Epl5, E-m1, micro 7.5, 17, 45, 40-150, 14-42
|
|
|
|
george71 |
Postat la 21-10-2014, 10:57
|
Membru nou
Postări: 200
Înscris: 08 ianuarie 2011, 18:48
|
la a 3-a imagine incearca sa scoti rama aceea portocalie.nu prea are ce cauta acolo.
Olympus OM-D E-M1 mk2 & OM-D E-M5 cu Panasonic 12-35mm;Panasonic 15mm f1.7;Panasonic 25mm f1.4;ZD 9mm;Fishay Oly 8mm;ZD 45mm;ZD 75-30mm
Galerie foto: http://george-visanescu.blogspot.com/
|
|
|