header image
Autentificare
header image
header image
header image
Vezi discuţia
 Printează discuţia
E-pl1 kit obiectiv 14-150 mm
Pava
Salutare !


Ma gandesc sa intru in posesia unui mirorless E-PL1 cu obiectiv M 14-150 !! E o lichidare de stoc : aprox 1800 Lei TVA inclus !! Desi E-PL1 e un model mai vechi , pachetul este atractiv !!
Sunt incepator in domeniu , asa ca va rog sa ma sfatuiti in acest sens !
 
vavidar
Salut.
E-PL1 are cam cea mai buna calitate a imaginii dintre aparatele mft cu senzor de 12mp. Cu butoanele te inveti repede si nu simti lipsa unor controale mai avansate pentru ca sunt destul de configurabile. Este ultima camera Olympus cu ISO 100, dar in schimb ai doar 1/2000.
Ceva care te poate nemultumi ar fi focalizarea mai lenta si faptul ca nu poti folosi blitul incorporat cu obiectivul 14-150mm, decat pentru subiecte aflate la distanta mai mare.
in ansamblu pretul este foarte bun pentru ceea ce primesti.
Galerie foto: https://www.flickr.com/photos/vavidar/
 
Pava
Ar trebui un alt blit extern (vad ca are patina ) sau ??
 
Ionut78
Daca o sa simti nevoia pe urma, ii poti pune si blitz extern.
Olympus PEN
 
vavidar
Nu neaparat. Eu am acum un E-pl5 care nu are blit incorporat si pana acum nu am pus nici-un blit pe el, desi am doua. Dar daca faci fotografii la interior cu prietenii, blitul incorporat de pe E-PL1 poate fi umbrit de obiectiv, care este cam lung. Daca vrei iti poti cumpara un blit, de exemplu Metz, care poate fi pus pe patina sau care este si wireless, pentru ca aparatul poate controla si blituri wireless.
Galerie foto: https://www.flickr.com/photos/vavidar/
 
titeldragomir
Pava a scris:

Salutare !


Ma gandesc sa intru in posesia unui mirorless E-PL1 cu obiectiv M 14-150 !! E o lichidare de stoc : aprox 1800 Lei TVA inclus !! Desi E-PL1 e un model mai vechi , pachetul este atractiv !!
Sunt incepator in domeniu , asa ca va rog sa ma sfatuiti in acest sens !