header image
Autentificare
header image
header image
header image
Vezi discuţia
 Printează discuţia
Bun gasit!
radu-123
Va salut pe toti, prieteni! Desi sunt membru de ceva timp, pana acum m-am marginit la rolul de observator Smile Cu scuzele de rigoare, ma prezint cu intarziere. Ma numesc Radu D., sunt fotograf amator cam de cand ma stiu (mai intai pe film-FED si ZORKI, apoi o compacta Nikon Coolpix, din 2011 Olympist-mai intai pen E-PL1, iar de 2 luni OM-D). Pana acum nu prea am avut timp si energie sa particip activ, dar v-am urmarit cu interes discutiile si meciurile Smile. Peste 2 saptamani revin in tara si sper sa ne cunoastem personal (e cineva din Galati?)
Va salut cu respect,
Radu
 
Sorin
Bun venit in gura leilor... glumeam. Sorin din Valcea. Incantat de cunostinta.
Editat de Sorin la 18-06-2013, 01:17
OM-D E-M1
OM-D E-M5
... si alte maruntisuri

Galerie foto:
http://www.flickr...601174@N08
https://www.faceb...tos_stream
 
red bull
Bine ca ne-ai gasit Thumbs up
Din Galati ? pai cred ca ghinitai ,parca asa stiu . Membru vechi si activ Applause
Fratilor, faceti un efort supraomenesc si lasati capra vecinului sa moara de batranete!
Ex EM-5 , Ex-EM1 ...Ex-OLY
Momentan folosesc Sony


http://500px.com/vasihurghis
Vasile Hurghis | Flickr - Photo Sharing!
 
laurentiu
Bun venit pe acileaShockShockShock,cum spunea Sorin
Em1 MK2 și câteva obiective
 
sorinat
Eu sunt din Galati, tot mai mult observator... dar e bine de stiut cineva pe din oras Wink
 
www.sorinat.net
Denis
Salut, Radu. Cum a fost experienþa pe film? Poate postezi ºi niºte fotografii pe film. Fed ºi Zorki sunt rangefinder, nu? De ce rangefinder ºi nu SLR?
OM-D E-M5, OM-1n, zuiko 12mm/F2, panasonic 20mm/f1.7, panaleica 25mm/F1.4, zuiko 45mm/f1.8, Zuiko 40-150mm, Zuiko 50mm/F1.8
Galerie foto: http://www.flickr...?details=1
 
http://www.flickr.com/photos/75495350@N07/?details
ToniGenes
Bun venit pe forum !

Si eu sunt din Galati, insa mutat de ani buni in Bucuresti. Ajung extrem de rar pe acasa.