header image
Autentificare
header image
header image
header image
Vezi discuţia
 Printează discuţia
Alegere DSLR
Allex_master
Salutare tuturor!

Incep a scrie pe acest forum prin a va cere un sfat. Sper ca nu va fi o problema si nu voi supara pe nimeni dintre utilizatorii avansati Smile
Sunt un utilizator amator. Pana acum am avut 2 camere compacte si o a treia daca pot sa o numesc asa un bridge sony h20.
Decizia de a trece la dslr e deoarece vreau sa incerc si ceva nou, adica ma pasioneaza sa incerc eu diverse setari si sa explorez diverse modalitati. Si al doilea motiv ar fi pentru ca recent mi-a fost furat sony-ul in minunata noastra tara din bagaj la aeroport.

As dori daca se poate sa imi dati cateva sfaturi in legatura cu aparatele disponibile din gama Olympus.
In primul rand oscilez intre mai multe modele, si nu stiu care ar fi mai potrivit pentru un incepator ca mine.

1) Olympus e-600 + grip HLD-5 aproape nou pentru 300 de lire (am uitat sa mentionez ca nu locuiesc in ro) linkul nu stiu daca am voie sa il pun. Problema ar fi ca mai trebuie cel putin un obiectiv 14-42mm probabil...deci probabil inca vreo 100 de lire.
Aparatul asta am avut ocazia sa il butonez putin la o prietena si imi place cam ce optiuni are si constructia per total.

2) Olympus e-620 + 14-45mm aproape nou pentru 400 de lire. Asta are avantajul obiectivului inclus si are si niste setari in plus fata de precedentul.

3) Nikon d3100 + 18 - 55mm VR pentru 400 de lire NOU.
Asta are si filmare HD.

4) Nikon d5000 + 18 - 55mm + 55 - 200mm VR pentru 500 de lire NOU

Am pus si nikon pentru ca intre astea 2 marci oscilez.
Nu stiu cat de scumpe sunt lentilele Olympus, calitative cred ca sunt, ca nu degeaba Olympus are printre cele mai bune microscoape. Din ce am vazut par a fi ma scumpe decat nikon si totodata nu se gasesc asa multe SH-uri.